Saturday 23 August 2014

Cara Hilangkan Jeragat dan jerawat di Muka dari dalam

with 0 Comment

Wajah yang halus dan berseri memang menjadi idaman setiap wanita. Tapi kadang-kadang timbul masalah jeragat dan jerawat dimuka. Seorang kawan saya yang mempunyai masalah jeragat dimuka, selalu menceritakan rasa resah dengan masalah tompokan hitam diwajahnya. Walaupun jeragat yang dihadapi tidak dikeseluruhan wajah cuma setompok besar sahaja di bahagian tepi mata, tapi itu sudah cukup membuatkan kawan saya ni susah hati.


Sudah pelbagai cara digunakan untuk menghilangkan jeragat tersebut dari penggunaan krim sapu sehinggalah ke rawatan laser. Namun hasilnya cuma untuk sementara, beberapa bulan selepas itu jeragat akan kelihatan semula. Anda nak tahu kenapa? Sebabnya jeragat ini sebenarnya adalah masalah yang berpunca daripada hormon. Jadi, jika rawatan yang dilakukan hanya dibahagian luaran atau atas kulit sahaja sememangnya masalah jeragat ini akan muncul semula. Sebab itulah saya suggest supaya dia mengambil suplemen untuk menghilangkan jeragat itu.

Sebelum itu nak saya jelaskan, maksud jeragat sebenarnya ialah bintik-bintik atau tompokan hitam yang muncul pada permukaan kulit akibat kekurangan nutrien yang terjadi apabila usia semakin meningkat/ faktor genetik, pengambilan pil perancang, cuaca atau kesan pemakaian produk-produk kecantikan yang mengandungi bahan kimia.

Pengambilan suplemen adalah cara yang paling selamat dan berkesan tanpa sebarang rasa sakit dan kesan sampingan. Selain dari menghilangkan jeragat dimuka anda juga akan merasakan perubahan dari segi tenaga, kulit yang semakin halus dan lembut serta kulit yang berseri. Psttt ... budjet anda pun tak perlu tahap riban ok!

Berbalik pada cerita kawan saya tadi, setelah dia mengambil suplemen yang disuggest iaitu Gla Complex dan Kolagen secara konsisten selama sebulan jeragat yang kelihatan mula menampakkan perubahan. Jeragat dimukanya sedikit demi sedikit mengecil dan katanya yang paling best bila kulit muka dia nampak lebih halus dan glowing! Walaupun katanya mengambil masa tapi memang berbaloi-baloi hasilnya.

Cadangan suplemen untuk Jeragat

Anda pun mempunyai masalah seperti kawan saya? Apakata anda cuba suplement yang saya suggest untuk dia iaitu Gla Complex dan Kolagen. Atau kalau anda nak kurangkan budjet boleh tukar Kolagen dengan ESP. Tapiiii... kalau anda ada budget besar dan kurang tahap kesabaran mungkin anda boleh mengambil Vivix bersama Kolagen.

Apa tunggu lagi orderlah sekarang! Hilangkan jeragat anda dari dalam, dan dapatkan hasil yang berkekalan serta bonusnya sekali.



Fakta ringkas suplemen:

Gla Complex 
- oleh kerana jeragat adalah disebabkan oleh hormon maka, Gla Complex akan membantu menstabilkan hormon anda.
- minyak borage dan vitamin E yang terkandung dalam Gla Complex dapat merawat masalah kulit dari bahagian dalam Epidermis.

Collagen
- membantu mengekalkan elastisiti semulajadi kulit dan melambatkan proses penuaan.
- memperbaiki sel-sel yang rosak dan mempercepatkan proses penyembuhan

ESP 
- protein boleh membantu menghilangkan jeragat.Jika pengambilan protein seharian mencukupi ianya dapat membantu tubuh menghasilkan sel-sel baru dan seterusnya menyahkan jeragat di muka.
- pengambilan ESP secara konsisten mampu membantu anda mendapatkan kulit yang sihat, cantik dan bebas jeragat.

Vivix
- mengawal genetik dan seterusnya melambatkan proses penuaan.
- membaiki sel yang rosak dengan pantas dan antioksidan

0 comments:

Post a Comment

Anda mungkin berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.