Monday 25 August 2014

Set Kecantikan Shaklee Cantik Wajah dari dalam

with 0 Comment
Bestkan kalau hari-hari tengok benda cantik, dah macam terapi pulak bila nampak sesuatu yang cantik dan indah.

Masalahnya sekarang ni kalau pagi-pagi tengok kat cermin nampak muka penuh jerawat dan jeragat dan kusam...adoiiiyaii sememangnya tak tenang hati ni. Lagi bertambah stress bila tengok muka opismate licin, gebu dan glowing jer..mau tak jeles. Nak dijadikan cerita pulak pergi lunch, orang semua tegur muka opismate kita tu cantik dan berseri jer...hahhh mau tak panaskan hati kat dalam tu, rasa rendah diri pun yea juga.

Bukan tak cuba nak merawat masalah di wajah tapi tak pernah berkesan pun. Pelbagai produk kecantikan dah cuba dari yang mahal sampailah yang murah, kalau berkesan pun sekejap jer. Bila ditanya kat opismate dia pakai produk apa, rupa-rupanya dia amalkan pengambilan makanan tambahan untuk nampak cantik dan glowing. Katanya kalau harapkan produk kecantikan jer memang tak berkesan lama. Korek punya korek rupanya dia ambil suplemen Set Kecantikan Shaklee dan Skin Care Shaklee. Hari ni kita cerita pasal Set Kecantikan Dalaman dulu ok, next entry baru cerita pasal Skin Care pulak.

Nak tahu tak apa Set Kecantikan Shaklee yang dia pakai? Ni dia setnya

Set untuk kulit berminyak

set kecantikan ini adalah untuk kulit yang berminyak. Bagi yang kulit kering kena gunakan Set Kecantikan Shaklee yang ini

Set untuk kulit kering

Macam mana... macam best jer kan... jom kita tengok antara hasil penggunaan Set Kecantikan Shaklee ni

Wow! memang marbelos hasil dia kan. Kalau nak jugak dapat kulit yang gojes macam mereka boleh klik kat bawah ni untuk dapatkan suplemen Set Kecantikan Shaklee


SET KECANTIKAN (KULIT BERMINYAK)

 set kulit berminyak


SET KECANTIKAN ( KULIT KERING)
 set kulit kering


Jangan tunggu lagi! Klik sekarang jugak untuk kulit yang gojes dan glowing dan juga untuk menaikkan self esteem kita. Inilah masanya untuk kita pulak merasa diri dipuji kerana memiliki kulit yang halus dan cantik. Dapatkan Set Kecantikan Shaklee sekarang jugak!

Ini adalah serba sedikit ringkasan fakta suplemen untuk kulit:

Vita C (Vitamin C) 
* sebagai antioksidan yang melindungi kulit terhadap pengaruh negatif fakto luar(pencemaran, matahari, cuaca, penghawa dingin dsb)
* meransang pembentukan dan peningkatan penghasilan kolagen kulit yang mengawal keanjalan kulit, anti-wrinkle dan anti-aginngurangkan garis-garis halus pada wajah
* membantu memudarkan parut

B-Complex
* untuk pembentukan sel baru, untuk kulit lebih awet muda, kulit yang licin, melambatkan rambut beruban, membantu untuk kecantikan kulit, rambut, mata dan kekuatan kuku.

Zinc Complex
* memperbaiki dan merawat radang kulit
* menormalkan penghasilan minyak dalam badan, mengekalkan kulit yang sihat
* mengecutkan jerawat
* memulihkan luka akibat jerawat dengan cepat

Alfafa
* Menyingkirkan toksin dalam badan, membersihkan darah dan mencantikkan kulit
* Menegangkan kulit  dan membantu membesar dan menegangkan payudara

0 comments:

Post a Comment

Anda mungkin berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.