Wednesday 20 August 2014

Mengandung selepas Tiga bulan Consume Set Kesuburan Shaklee

with 0 Comment
Assalamualaikum..

Cepat sahaja masa berlalu tahu-tahu dah hari Khamis..dan tinggal beberapa hari jer lagi bulan Syawal akan meninggalkan kita. Baru-baru ni, sewaktu majlis rumah terbuka saya berjumpa dengan seorang sahabat dan alangkah gembiranya saya bila dia bercerita yang sekarang dia dah mengandung 6 minggu.

Untuk pengetahuan, sahabat saya ni telah berkahwin selama 3 tahun dan dalam tempoh itu dia belum lagi diberikan rezeki zuriat. Setiap kali berjumpa mesti dia akan bercerita yang bertapa stressnya bila orang sekeliling, mak mertua dan saudara mara sering bertanya "bila lagi nak ada baby ni?". Memang stress kalau ditanya soalan macam tu kan yea lah anak ni bukan boleh dibeli kat kedai.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=e17759324a651d0ae7f35e7cc00ddee5
Set Kesuburan untuk Isteri

Dengan niat untuk menolong saya sarankan dia mengambil Set Kesuburan Shaklee. Set ini mengandungi suplemen iaitu Vita-lea, Gla Complex, B-Complex, Vita-C dan Alfafa (set ini adalah untuk kesuburan isteri). Tanpa rasa ragu-ragu dia telah consume makan set kesuburan Shaklee ni dan diiringi dengan doa akhirnya setelah 3 bulan mendapat berita yang dia telah pun mengandung anak yang sulung.

Oh ya lupa, suami sahabat saya juga telah mengambil suplement untuk Kesuburan Lelaki. Untuk Set Kesuburan Lelaki Shaklee terdapat dua jenis Vitamin iaitu Vita-E Complex dan Zinc Complex. Kalau nak zuriat kenalah suami dan isteri berusahakan.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ce9fd3049217c508cdd7f963031dcc3d

Sekarang ini, mereka sangat teruja mengalami saat-saat kehamilan dan menanti kelahiran baby yang ditunggu-tunggu. Untuk menjaga dan memastikan kandungannya sihat, sahabat saya sekarang telah mengambil suplement Set Mengandung Shaklee. Katanya, dengan izin Allah dan hasil dia consume Set Kesuburan Shaklee kini dia dah mengandung jadi keyakinan dia untuk terus menggunakan suplement Shaklee untuk mengandung semakin tinggi.

Buat anda yang mengalami masalah sama seperti sahabat saya, apa kata mencuba Set Kesuburan Shaklee siapa tahu dengan izinNya mungkin anda juga boleh mengandung dalam tempoh tiga bulan selepas mengamalkannya. Jika anda ingin mendapatkan Set Kesuburan Shaklee untuk Isteri dan Suami apa yang perlu anda lakukan hanya klik pada gambar Set Kesuburan atau klik ikon dibawah

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c9344998d1ecc002e56b572b310a2ab1

Benar! Anak adalah rezeki dari Allah tapi kalau tidak berusaha macam mana nak dapatkan hasil. Give it a try mana tahu mungkin anda juga akan merasai indahnya saat sewaktu hamil dan melihat wajah sikecil anda.
Jangan ragu-ragu lagi, klik saja pada order sekarang!

Untuk sebarang pertanyaan anda boleh hubungi/ SMS/ Whatsapp/ Telegram saya @ 012 617 8480 (Iza)

0 comments:

Post a Comment

Anda mungkin berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.