Sunday 24 August 2014

Produk Kecantikan Kulit/ Skin Care Shaklee untuk Wajah yang Cantik Menawan

with 0 Comment
Skin Care / Set Penjagaan Kulit Shaklee...mungkin ramai yang tak tahukan yang Shaklee pun ada produk skin care. Dulu masa sebelum berjinak dengan Shaklee ni saya pun tak tahu yang dia ada produk untuk skin care, penjagaan rambut dan juga produk penjagaan rumah.

Hari ni saya nak kongsi mengenai produk Skin Care dulu yang lain next entry ok!

Memang berlambak produk skin care kat luar sana dari pelbagai jenama yang famous sampai la yang langsung tak pernah dengar namanya. Namun kebanyakan produk kecantikan tersebut mengandungi bahan-bahan kimia yang kadang-kala boleh membahayakan kesihatan kita.

Bukannya saya tak pernah gunakan produk kecantikan yang terdapat dipasaran, pernah ...tapi selepas saya mencuba satu produk yang sering keluar diiklan televisyen yang menunjukkan seorang artis memakainya dan kulitnya menjadi halus(pengaruh iklan sebenarnya...hahaha) dan dikatakan menggunakan bahan-bahan semulajadi .... harga dia pun bleh tahan jugakla.. menyesal tak sudah jadinya. Nak tahu kenapa?

Selepas tiga hari saya gunakan produk tu habis muka saya yang licin ditumbuhi jerawat besar dan bernanah..sedih memang tak terkata. Setelah jumpa dengan pakar kulit, dan disuggestkan supaya stop gunakan produk tu, dan selepas kejadian bermacam cara yang saya guna tapi tak berjaya dan lastly saya give up untuk memakai sebarang produk skin care kecantikan dan membiarkan saja kulit muka tanpa sebarang penjagaan.

Sehinggalah satu hari saya berjumpa dengan kawan lama dan dia menegur tentang kulit muka yang kusam dan bermasalah. Dialah yang memperkenalkan produk shaklee ni, katanya sayang kalau muka cantik tapi kulit tak terjaga dan kusam. Untuk penyelesaian di cadangkan saya merawat masalah ini dari dalaman dan luaran, katanya jerawat dan kulit kusam ni kalau setakat rawat dari bahagian luar jer memang takkan bertahan. So, inilah set rawatan dalaman dan luaran yang disuggeskan untuk saya


ini adalah set untuk rawatan dalaman



dan ini pulak skin care untuk rawatan luaran bagi kulit bermasalah


Oleh sebab hari ni saya nak ceritakan pasal skin care jadi untuk info Set rawatan Dalaman klik dekat link yea. 

Untuk produk Skin Care Shaklee terdapat dua jenis produk iaitu NutriWhite(untuk penjagaan Kulit Normal) dan Enfuselle(untuk penjagaan kulit bermasalah). 

Perbezaan antara kedua-dua produk ni seperti dibawah:

NutriWhite 
*Sesuai untuk mereka yang tidak memiliki kulit sensitif (kulit normal)
*Kulit kering tapi hanya berminyak di zon T
*Tiada masalah jerawat
*Bertindak sebagai Set untuk muka Normal


VS

Enfuselle
*Sesuai untuk yang mempunyai kulit sensitif
*Masalah kulit berminyak atau kering
*Masih mempunyai masalah jerawat
*Bertindak sebagai set muka yang membantu mengurangkan masalah kulit

setelah seminggu menggunakan produk ni, macam tak percaya jer jerawat dah mengecut, kulit makin cerah dan licin and... tak de kesan parut!

Agak-agaknya lah kalau dah dapat result macam ni nak ke tukar cari produk lain? Memang taklah kan... dan yang paling penting produk kecantikan kulit Shaklee sememangnya menggunakan ramuan yang semulajadi, lembut dan bersih.

cuba tengok antara testimoni ni:
 



Kalau ada sesiapa yang nak tahu betul ke tidak apa yang saya bagitahu cubalah sendiri dan dapatkan hasilnya. Nak order item-item ni senang jer klik jer kat link bawah ni

Set Kecantikan Dalaman
              
Skin Care

NutriWhite

    

Enfuselle


0 comments:

Post a Comment

Anda mungkin berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.