Wednesday 8 October 2014

10 SOALAN POPULAR MENGENAI ESP SHAKLEE!

with 0 Comment
Kenapa ESP Shaklee ni sering menjadi buah mulut orang? Sebenarnya ESP ni adalah produk yang paling popular sekali dalam banyak-banyak produk yang Shaklee keluarkan. Biasalah kalau dah popular tu mestilah banyak soalan mengenai ESP Shakleekan.


Antara 10 soalan yang sering saya dapat dan mungkin juga pengedar yang lain dapat adalah:

1. ESP itu apa?
 Secara ringkasnya ESP adalah sumber protein dari kacang soya yang berkualiti tinggi dan terbaik serta tanpa GMO.

2. ESP ni apa rasanya?
ESP Shaklee ni berperisa vanilla, dan yang paling penting ia tidak mempunyai perasa tiruan, pemanis, pewarna mahupun pengawet.

3. Siapa yang boleh minum ESP?
ESP sesuai diminum oleh semua peringkat umur dari kanak-kanak berusia setahun sehingga orang yang sudah berumur.

4. Kalau ibu mengandung dan menyusukan budak boleh ke ambik ESP?
Untuk ibu mengandung dan menyusukan sememangnya kita galakkan untuk mengambil ESP. Dan Esp merupakan kompenan penting dalam Set Hamil dan Set Menyusu.

5. Macam mana pulak dengan orang yang baru lepas operation?
Pengambilan ESP untuk orang yang lepas operation atau pembedahan adalah sangat baik sebab fungsi ESP sebagai sumber protein dapat mempercepatkan proses penyembuhan luka dala, man selepas pembedahan.

6. Soalan popular yang seterusnya, kalau satu balang ESP ni boleh tahan berapa lama?
Kebiasaannya  ESP ni boleh bertahan selama 2 hingga 3 bulan dengan penggunaan 1 sudu sehari. Tapi bagi saya ESP ni tahan dalam sebulan setengah jer sebab saya biasa gunakan 2-3 sudu ESP sehari dicampurkan dengan minuman kegemaran saya....ermmm memang sedap!

7. Soalan berikutnya adalah kalau orang ada penyakit gout, diabetis (kencing manis) boleh ke minum ESP?
ESP boleh diminum oleh orang berpenyakit gout, kencing manis dan darah tinggi. Hanya pesakit buah pinggang dan orang yang mempunyai alahan pada kekacang sahaja yang tidak boleh mengambil ESP.

8. Apa kelebihan ESP ni?
Banyak sebenarnya kelebihan ESP ini antaranya memberikan tenaga, mencantikkan kulit , memutihkan kulit dan lain-lain lagilah...kalau nak tahu lebih lanjut tentang kelebihan ESP boleh baca diSINI

9. Macam mana nak minum ESP ni?
Untuk cara minum ni bergantung kepada keperluan. Anda boleh mengambilnya 1-3 sudu ESP sehari dan dicampurkan dengan air kosong atau air kegemaran anda. Bagi saya, saya lebih suka minum ESP ni dengan campurkannya dalam yogurt Bliss...sedapppp!! Tak jadi masalah anda nak tambahkan ESP dalam air apa pun yang penting jangan dicampurkan dengan air panas dan minuman berkafein.

10. Soalan ni merupakan soalan yang paling popular sekali mengenai ESP...iaitu berapa harga sebotol ESP?
Harganya adalah Rm150 sebalang dengan isi kandungan 850gram. Tapiii, kalau nak harga lebih murah sms/whatsapp/telegram saya @ 013-416 4992 sekarang...akan saya bagi tahu caranya.

Psttt...sekarang Shaklee sedang mengadakan promosi untuk ESP dan Mealshake...dimana jika anda membeli 6 botol ESP anda akan dapat percuma 1 botol ESP. Dan kalau anda membeli 3 botol Mealshake anda akan dapat percuma sebotol Mealshake.

Dan jika anda nak mendapatkan ESP Shaklee ni boleh terus klik di bawah yea


Kalau ada sebarang persoalan lain dan perlukan konsultansi secara PERCUMA bolehla SMS/Whatsapp/Telegram @ 012 617 8480.

"Cantik, sihat dan bertenaga dengan ESP"


0 comments:

Post a Comment

Anda mungkin berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Blog Archive