Thursday 30 November 2017

Pengedar Produk Shaklee Taiping, Kamunting dan Kawasan Sekitar

with 0 Comment
Dah lama mendengar tentang produk shaklee dari kawan-kawan ofis dan kawan sekolah. Macam-macam komenlah yang dapat. Produk shaklee ni bagus untuk kulit berjerawatlah, ESP shaklee best untuk kulit kusam dan kasarlah, mak dia makan ostematrix hilang sakit tumit dan sengal-sengal tulanglah, Vivix yang dapat menurunkan kandungan paras gula dalam darah dan membantu dalam membaiki sel-sel rosak macam kanser dan macam-macam lagilah.

Teringin nak guna produk shaklee tapi tak jumpa pun jual kat kiosk jamu. Dah merata cari kat Taiping Mall, Aeon Taiping, kedai jamu kat Kamunting, kawasan-kawasan sekitar kat changkat jering dan batu Kurau pun tak jumpa.

Kalau anda ada masalah macam ni jangan risau. Saya Aija, pengedar produk Shaklee akan membantu anda. Anda memang tak kan menemui produk shaklee di kiosk atau kedai jamu.  Produk Shaklee hanya boleh didapati dari pengedar shaklee yang sah sahaja.

La ni orang Taiping, Kamunting dan kawasan sekitar boleh hubungi atau whatsapp saya di nombor 011-20908587 untuk mendapatkan produk shaklee idaman anda. Bagi anda yang nak melakukan pembayaran semasa penghantaran atau ringkasnya COD pun boleh, tak menjadi masalah.

Saya akan membimbing anda cara pengambilan dan penggunaan produk shaklee yang bersesuaian dengan anda agar anda memperolehi dan merasai hasil penggunaan produk shaklee dengan lebih berkesan!

Hampa semua yang duk Taiping, Kamunting dan kawasan sekitar , telepon atau wasap kami naa @ 011-20908587 kalau nak cari produk shaklee.

0 comments:

Post a Comment

Anda mungkin berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.