Tuesday 23 May 2017

Niat puasa Ramadhan dan Kekal Cergas Bertenaga Dengan Triple Gem

with 0 Comment


Dari dalam bilik terdengar suatu suara mendayu-dayu memanggil-manggil satu nama. Argh.. suara tu datang lagi.

Memang menjadi fenomena setiap kali munculnya bulan puasa Ramadhan suara itu pasti akan memenuhi setiap ruang rumah. Hampir setiap satu atau dua jam mesti dengar suara memanggil-manggil "Yusoof Taiyob" .. ahaks. dan setiap kali bulan puasa ramadhan jugalah set Triple Gem Shaklee akan menjadi Hot produk.

Set Triple Gem menjadi pilihan ramai dibulan Ramadhan kerana ia dapat membekalkan khasiat dan nutrien yang diperlukan oleh tubuh sepanjang hari berpuasa dan membolehkan badan menjadi lebih cergas dan bertenaga.


Set Triple Gem juga berperanan untuk menstabilkan kandungan bendalir di dalam badan sekali gus mengelakkan dari risiko berlaku dehidrasi semasa menjalankan ibadah berpuasa.

Lagi pula set Triple Gem ini dapat dinikmati oleh seisi keluarga tanpa mengira peringkat umur. Terutamanya untuk warga emas dan anak-anak yang baru belajar untuk berpuasa.


Bagi wanita yang sedang hamil atau menyusukan anak sangat disarankan pengambilannya. Sebagai pengamal set Triple Gem sepanjang waktu kehamilan dan semasa menyusukan bayi, kami sangat berpuas hati kerana set Triple Gem ini amat membantu ibu-ibu menyusu (terutamanya yang mengepam susu) dalam mengekalkan penghasilan stok susu mencukupi di kala berpuasa.

Terdapat 3 produk utama dalam set Triple Gem ini yang terdiri daripada ESP, Mealshake dan Performance Drink.

ESP adalah protein soya yang dapat membekalkan sumber protein lengkap untuk keperluan badan seharian, Protein yang dibekalkan dapat memberi rasa kenyang lebih lama dan membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan.

MEALSHAKE merupakan multivitamin dalam bentuk serbuk yang lengkap dengan protein dan serat dan didatangkan dengan rasa vanila yang lazat.

PERFORMANCE DRINK merupakan minuman isotonik tanpa gula yang dapat membantu dalam memastikan bendalir dalam badan berada dalam keadaan stabil dan mengelakkan dehidrasi.


Set Triple Gem disarankan ambil pada masa bersahur. Sebut mengenai sahur ingat lagi tak niat untuk sahur? Kotlah lupa moh tengok niatnya


Selesai berpuasa mesti nak baca doa berbuka pulak kan supaya amalan kita lebih mendapat berkah


Bulan yang penuh rahmat ni rugi kalau tak menunaikan solat terawih. Tapi, badan terasa letih dan tak bermaya. Apa nak buat?

Untuk lebih bertenaga semasa menjalankan ibadah sunat terawih di malam hari CINCH TEA adalah pilihan yang paling ideal! Cinch tea juga dapat membantu merangsang tenaga semulajadi dan membantu menurunkan berat badan.



Nak dapatkan Set Triple Gem untuk kekal cergas dan bertenaga sepanjang menunaikan ibadah berpuasa pada bulan ramadhan? Hubungi atau pm @ 011-20908587 dan dapatkan konsultansi percuma.

Selamat Menjalankan ibadah berpuasa!





0 comments:

Post a Comment

Anda mungkin berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.