Tuesday 19 May 2015

Skim Cepat Kaya YES Shaklee!

with 0 Comment
SHAKLEE YES!



Dah... apa pulak yang YES ni?

YES bermaksud Young Entrepreneur System yang direka khas oleh pihak Shaklee untuk membantu para usahawan muda dan baru untuk mencapai impian mereka menjadi jutawan dalam masa 13 bulan!

Projek Shaklee YES ini adalah satu program yang paling hebat dihasilkan sepanjang sejarah Shaklee bertapak di Malaysia tau.

Melalui program YES ini semua orang berpeluang untuk menjadi jutawan dalam 13bulan sahaja! Sesiapa sahaja berpeluang untuk grab peluang keemasan ini....kecuali ...huhuhu...buat SID macam saya ni.

Kenapa saya tak layak? Sebabnya program YES ini hanya terbuka untuk ahli baru Shaklee yang mendaftar mulai May 2015 sahaja. So, macam saya yang dah veteran dalam Shaklee ni memang disqualified ler.

Memang rugi kalau tak grab peluang yang sangatlah besar keuntungannya. Jarang tau Shaklee bagi peluang macam ni. Kalau dulu, kami terpaksa membuat perancangan dan target produk sendiri. Tapi, melalui program YES semua perancangan lengkap disediakan oleh pihak Shaklee. Apa yang perlu dilakukan hanyalah FOLLOW dan DUPLICATE sistem YES ini dengan bersungguh-sungguh, dan title "JUTAWAN" akan menjadi milik anda dalam tempoh 13 bulan!

Ini bukan omong kosong, dan ini bukan skim cepat kaya...tapi ini realiti! FOLLOW dan DUPLICATE bersungguh-sungguh...bergelar JUTAWAN bukan lagi mimpi Mat Jenin.

Menariknya program YES ini, Shaklee menawarkan 5 insentif hebat untuk semua peserta yang mendaftar sebagai ahli baru Shaklee bermula May 2015 sehingga Oktober 2015.
5 insentif tersebut adalah:

  •  1 botol Vita-Lea Shaklee - multivitamin yang terbaik di dunia sempena 100 tahun usia VitaLea Shaklee.
  •  4 pakej produk Shaklee paling laris dipasaran dengan harga BEBAS GST.
  •  Hadiah tunai berganda ( gandaan 100%) untuk peserta yang memenuhi syarat 100% EMI*. Contohnya: Melalui EMI anda layak menerima hadiah tunai RM700, tetapi melalui program YES ini Shaklee akan membayar anda :

                  RM700 + 100% = RM1400

  •  Pendapatan tunai bulanan extra 10% sehingga 50% setiap bulan selama 13 bulan. Contohnya pada bulan May anda layak menerima pendapatan tunai sebanyak RM1000, tetapi melalui program YES Shaklee akan membayar anda sebanyak RM1500.
  •  Hadiah tunai sehingga RM18,000 untuk peserta program YES yang berjaya untuk FOLLOW dan DUPLICATE sistem ini dengan cemerlang*.


psttt...untuk yang bertanda * akan saya terangkan dengan lebih details dalam entry lain.

WOW!!! banyaknya insentif yang pihak Shaklee sediakan untuk program YES ni. Jealous pulak saya...hehehe...sebab kalau macam kami dulu takde pun insentif dan bayaran extra bonus tunai macam yang Shaklee Offer hari ni....

Inilah masanya bagi yang sedang mencari-cari pendapatan tambahan, mencari peluang perniagaan dan yang mengimpikan menjadi JUTAWAN dalam masa terdekat untuk merealisasikan impian anda! Program YES semestinya akan memudahkan lagi laluan anda!

Saya yakin peserta yang menyertai program YES dibawah naungan kumpulan sokongan IdeBee akan berjaya mencapai IMPIAN anda! Bertindaklah sekarang dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan IdeBee.. banyak kelebihan yang akan anda perolehi. Nak tahu apa yang IdeBee tawarkan? Klik diSINI

Ok...setakat ini dulu perkongsian saya mengenai program YES... itu jer? hehehe... ade lagi tapi dalam next entry yea...saya akan kongsikan dengan lebih detail lagi.

Oh yea, kami juga akan mengadakan talk show berkenaan program YES ini untuk seluruh rakyat Malaysia. Jadi anda...dan anda.. dan anda ... berpeluang untuk menyertai program YES Shaklee 2015 yang sekali gus membuka peluang dan ruang untuk anda bergelar JUTAWAN dalam masa 13 bulan!

Jangan berlengah lagi, mulakan langkah pertama anda dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang ! Hubungi segera 011-38149361 atau wassap/ Telegram : 012 - 6178480 untuk pendaftaran anda!

0 comments:

Post a Comment

Anda mungkin berminat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.